اخبار آلت کوین

پیش بینی قیمت استلار…کاردانو…ریپل

پیش بینی قیمت استلار (XLM)…

 

شبکه استلار XLM معتقد است در صورت دریافت کمک هزینه برای دو پروژه عمومی می تواند بهبود یابد.

اثرات این شبکه می تواند به طور قابل توجهی افزایش یابد. زیرا دو پروژه ساخته شده بر روی بلاکچین استلار بودجه ای را از طریق صندوق مربوطه دریافت خواهند کرد.

بنیاد توسعه استلار (SDF) تصویب کرده است که پروژه Coinqvest و Anclap مبلغ 5,000,000 استلار به عنوان بخشی از برنامه بودجه جامعه استلار (SCF) دریافت خواهد کرد.

قیمت استلار XLM

 حرکت صعودی قیمت استلار با موانعی روبرو است. این پروژه ها که بر روی بلاکچین استلار ساخته شده اند پردازش پرداخت فاقد تورم را به بازرگانان و شرکت های آرژانتینی ارائه می دهد.

 

پیش بینی قیمت کاردانو (ADA)…

 

در صورت شکسته شدن سطح مقاومتی ۱.۲۳$ کاردانو ممکن است 20% جهش کند.

پیش بینی می شود قیمت کاردانو ADA از رنج پایین شاهد یک انفجار باشد. از آنجایی که یک روند نامشخص جدید در راه است. اگر بخواهیم خوش بین باشیم، یک حرکت صعودی پس از شکستن نقطه مقاومت را شاهد خواهیم بود.

ADA قیمت کاردانو

قیمت کاردانو (ADA) 20% جهش را خواهد دید. این ارز دیجیتال پس از افزایش بیش از 63درصدی در 27فوریه به بالاترین قیمت خود در1.48دلار قرار گرفت. این حرکت صعودی با سرمایه گذاران ثبت سود همراه شد که قیمت ADA را به 1.15 $ رساندند.

 

پیش بینی قیمت و ادامه ماجرای ریپل (XRP)

 

XRP طی بیست و چهار ساعت گذشته در محدوده قیمتی 1.01794 تا 1.15752 دلار معامله شده است. با قیمت کنونی ، XRP هنوز ۶۴.۸۵٪ از بالاترین رقم خود، ۳.۲۹ دلار در ۴ ژانویه ۲۰۱۸ (۱۴ دی ۹۶)، پایین تر است.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) ادعا می کند که ریپل Ripple اطلاعات ضروری برای تعیین قوانین امنیتی مربوط به اوراق بهادار که نقض شده است، افشا نکرده است.

وکیل مدافع کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، جورج تنیر (Jorge Tenreir)، در نامه ای به دادگاه نیویورک اظهار داشت که ریپل و مدیران آن اطلاعات مهمی که برای این روند قانونی در جریان است را فاش نکرده اند.

(SEC) قصددارد اطلاعات نقل و انتقالات ریپل را در خارج از کشور بررسی کند. تنظیم کننده اوراق بهادار از ریپل لبز و مدیران آن بردگارلینگهاوس و کریس لارسن در دسامبر 2020 به اتهام نقض قوانین اوراق بهادار در ارتباط با ارائه ارز دیجیتال ریپل، شکایت کرد. در اواسط آوریل ریپل لبز  بعد از پیروزی های متعدد در دادگاه، از زمان تشکیل پرونده ی اولیه،دادخواست رد دعوی را ارائه داد.

 

 

 

“ترجمه شده توسط تیم تولید محتوای شهر کریپتو “

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا