اخبار بیت کوین

حدود 900 میلیون‌ دلار پوزیشن‌ شورت با صعود بیت‌ کوین به 39000 دلار لیکوئید شد

طی 12 ساعت گذشته با صعود 12 درصدی بیت کوین ، به ارزش 883 میلیون دلار پوزیشن شورت لیکوئید شد.

طبق داده های سایت تحلیل Bybt.com ، پوزیشن های شورت در بیت کوین 81 درصد معاملات را به خود اختصاص داده بودند که 720 میلیون دلار در این مدت لیکوئید شد.

اکثریت معاملات شورت در بیت کوین و سایر رمرزارز در طی چهار ساعت گذشته لیکوئید شده اند که در آن زمان شاهد صعود چشمگیر بیت کوین شدیم.

صعود قیمت بزرگترین رمزارز بازار از ساعت 0:00 به وقت محلی UTC در روز دوشنبه ،پس از معاملات در حدود 34,000 دلار آغاز شد . فقط در عرض چند ساعت به سرعت بالغ بر 10 درصد جهش کرد تا برای اولین بار از اواسط ماه ژوئن(خرداد) از سطح قیمت 39000 دلاری عبور کند.

قیمت بیت کوین در صرافی کوین بیس پرو حدود ساعت 1:00 تا 39,770 دلار صعود کرد اما سپس به سرعت به بالای 38,000 دلار کاهش یافت.

قیمت بیت کوین هفته گذشته شروع به رشد کرد ، زمانی که ایلان ماسک در یک رویداد آنلاین عنوان کرد که نه تنها تسلا بلکه اسپیس ایکس قصد فروش دارایی های بیت کوین خود را ندارد.

در اوایل روز یکشنبه به وقت شرقی ، نشریه بریتانیایی CityAM در گزارشی اعلام کرد که آمازون برای پذیرش بیت کوین به عنوان روش پرداخت “در پایان سال جاری” آماده می شود. این گزارش با استناد از یک منبع ناشناس و بدون هیچ گونه واکنش از سوی آمازون منتشر شده است. فعلا غول تجارت اینترنتی به اخبار رسانه ها واکنشی نشان نداده است.

Business Insider برای اولین بار روز شنبه گزارشی را مبتنی بر اینکه آمازون به دنبال “ایجاد استراتژی ارز دیجیتال و بلاکچین در دستور کار آمازون” است، منتشر کرد. در 22 ژوئن (31 تیر) ، آمازون با ایجاد فرصت شغلی در حوزه ارز دیجیتال ، سبب ایجاد چنین حدس و گمانی در بازار شده است.

این گزارش حاکی از آن است که آمازون قصد دارد ارز دیجیتال را به عنوان روش پرداخت بپذیرد اما در آن به هیچ گونه جدول زمانی مشخصی اشاره نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا